Yönetim Bilişim Sistemi Notları (Güncel Bağlantılar) - YBSPortal Yönetim Bilişim Sistemleri Bilgileri İçerir

10 Mayıs 2020 Pazar

Yönetim Bilişim Sistemi Notları (Güncel Bağlantılar)

   Yönetim Bilişim Sistemi Bölümü Okuyan, Yönetim Bilişim Dersi Alan veya Bu konuda kendini geliştirmek isteyenler için Birçok ders notunu bir araya getiriyoruz. 

ybs arşiv


YBS Linkleri

   *Anadolu Üniversitesi müfredatında yer alan yönetim bilişim sistemleri ders notlarından 1 den 7 ye kadar olan derslerin pdf dosyası için TIKLAYINIZ.

   *Anadolu Üniversitesi müfredatında yer alan yönetim bilişim sistemleri ders notlarından 1 den 14 e kadar olan derslerin pdf dosyası için TIKLAYINIZ.

   *Anadolu Üniversitesi müfredatında yer alan yönetim bilişim sistemleri ders notlarından soru ve cevaplı pdf dosyası için TIKLAYINIZ.

   *Marmara Üniversitesi müfredatında yer alan yönetim bilişim sistemleri ders notlarından Doç Dr. Cem Sütçü tarafından hazırlanmış 91 sayfalık ppt. dosyası için TIKLAYINIZ.

   *Yar. Doç. Dr. Doğan Aydoğan tarafından hazırlanmış yönetim bilişim sistemleri ders notlarına ppt. formatında ulaşmak için TIKLAYINIZ.

   *Boğaziçin Üniversitesi için hazırlanmış yönetim bilişim sistem ders notlarına ppt. formatında ulaşmak için TIKLAYINIZ.

   *Berkay Tugay Tarafından paylaşılan yönetim bilişim sistemleri ders notlarına pdf. formatında ulaşmak için TIKLAYINIZ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder